got style?

1. What's your hair color? - blekblond med alldeles för mycket naturlig utväxt.

2. Your skin tone? - varken blek eller brun? (fast igår fick jag höra att jag var brun)

3. Your eye color?
- militärgröna.

4. Your favorite color (to wear)? - svart om man ser på mängden svarta plagg i min garderob. men svart är tråkigt utan färgkompisar. gillar grönt, vitt och rött väldigt mycket. och jeans är mitt universalplagg.

5. Tell us about your personal style - vet inte om jag har nån. men bagy-byxor, t-shirts med tryck över linnen, munkjackor, sneakers. lite sportig, lite street? när det är fest: kanske lite tightare byxor.

6. What's your favorite designer/brand? - levi's, converse, cheap monday.

7. What are your favorite pieces in your wardrobe? - mina slitna bagy levi's, gulgröna adidasjackan, skidjackan från bonfire och vita underlinnen från h&m. bubblare: hellz bellz t-shirten och nya lee-jeansen.

8. What do you usually buy? - t-shirts och trosor är min shoppinglast.

9. Where do you usually shop? - h&m divided, gina tricot, carlings, zoovillage.com, caliroots.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback