tisdag 21 februari

jag börjar, allt oftare, fundera vad jag gör med mina dagar. det känns som att de segar sig fram i ett rasande tempo. vart tar tiden vägen?
jag spenderar massa tid i skolan, den tiden känns som att den kryper sakta fram, ändå är den över på ett kick. sen skulle jag vilja säga att jag och sara åker och tränar, men det har inte hänt så många gånger än. (som bekant åkte jag på den förbannade förkylningen).
jag känner sällan att jag hinner plugga, tvätta eller städa. hur kommer det sig? vad bokar jag min tid till?
tyvärr vet jag nog svaret. det stavas dator. (kombinerat med musik, tv och böcker.)
det må vara patetiskt, och jag må försöka ta mig ifrån det. men varför egentligen? vid datorn finns människor som får mig att skratta, som lyser upp min vardag och gör mig på gott humör. där finns människor som jag inte bara kan knalla över till när jag känner mig ensam. människor som förstår, och tycker om mig även när humöret är i botten och jag känner mig liten och ynklig.
varför ska jag hålla mig ifrån dem?

Kommentarer
Postat av: Vegardellen

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback