pt och tågbiljetter

andra veckans andra dag på praktiken. piteå-tidningen i all ära, men nog hoppas jag att det är mer action på den redaktion jag hamnar på nångång i framtiden. har verkar allt lite lätt sömnigt, skönt till en början men väldigt långtråkigt efter ett tag. speciellt när man inte direkt blir överöst med jobb.
dock, imorgon publiceras min första artikeln där endast mitt namn står i byline. (om nu inte nyhetschef annika ändrar planerna) det känns bra, även om texten kanske inte är den bästa jag leverat.

idag kom äntligen csn och resultat från nattslit på donken. det firade jag med att boka tågbiljetter. nu väntar besök i saras skåneland och sen blir det hultsfred för hela slanten. sommaren närmar sig verkligen med stormsteg och jag längtar bara mer och mer för varje dag som solen visar sig. lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback