onsdag 15 mars

jag lyssnar på kent för första gången på en evighet. det gör mig både glad och väldigt nostalgisk.
kent väcker minnen som inget annat. fina minnen. för det mesta.
jag tänker på den vita stadion en vecka innan studenten. älskade sophie och jag i solen, i kön med tusentals andra. tänker på finaste sebbe som kom och hälsade på mitt i all väntan. på den fina stråkkvartetten. på lyckan och värmen. på lyckotårarna och närheten. jag längtar tillbaka. det var vackert då.

när jag blir grå
när jag faller
orkar du för två?
när idag blir igår
kommer du att älska mig ändå?

livet flyter på bra nu. jag trivs! dagarna fylls av skratt på ett sätt som jag inte är van vid. det mesta känns lätt nu. jag har saker att se fram emot. vackra saker. det är pirr i magen och leenden på läpparna. det mesta är faktiskt bra just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback